Pages

Førjulstid

tirsdag 30. oktober 2012

Hvert år river jeg meg i håret over at julemarsipan, juleblader, julepynt og julestjerner kommer så alt for tidlig i butikkene. Og hvert år lar jeg meg rive med å begynner med juleforberedelsene tidligere og tidligere. Men så er det jo koselig å da... Det aller kosligste er jo planleggingen, når det ikke er noe stress. Så jeg innrømmer det, selv om jeg ikke kjøper julemarsipan før 1. desember, liker jeg at julen har begynt å dukke opp. Adventstiden er min favoritt tid, så hvorfor ikke la den vare litt lenger?

Her er noen vakre onspirasjonsbilder fra OiSoiOi, så fint. 
Akkurat slik jeg vil at vår jul skal bli!








Nydelige bilder, vakker stemning!

*klem*

3 kommentarer:

  1. kjempenydelig! er helt enig - adventstiden er best! julaften er liksom finalen, da er det slutt;( så vi må bare kose oss og nyte den så godt vi kan! å jeg kjøpte meg julemarsipan i helgå å d var himmelsk;) julebrus og, så fort den sto på rema;)

    SvarSlett
  2. Adventstida er nydelig, og både den og jula blir som man gjør den til tenker jeg...
    i disse travle småbarnsforeldre, fulltidsjobb, hus,venninner, blogg......begynner jeg gjerne planlegging av jula tidlig (for meg selv....:) og er bedre forberedt til lykkekaoset i desember:)
    takk for flotte bilder! rolige, inspirerende og vakre:)

    ønsker deg en fin dag i skikkelig høstvær;)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder!
    OiSoiOi har så mye fint ♥

    Jeg elsker førjulskosen og begynner gjerne NÅ, hihi:)

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs