Pages

Kånken Mini

onsdag 15. august 2012

Snart er det barnehagestart.
Snart må jeg gi fra meg kontrollen og la noen andre passe på min lille skatt. Snart må jeg stålsette meg for sår gråt og hender som bare vil tilbake til mamma. Om bare noen dager begynner lillemor i barnehagen. Kanskje tøffest for mor. Så for å gjøre tanken på barnehagestart litt lettere kjøpte jeg den fineste barnehagesekken, Kånken Mini, fra Fjellreven. 
Så vet jeg jo at det helst går bra:)

Litt greit blir det jo å få barnehagestarten unnagjort også. For ordningen med å ha lilletrollet med på jobb funker bare sånn passe. Koslig altså, men det er veldig begrenset hva man får gjort.

Fin kveld til deg!
*klem* 

2 kommentarer:

  1. Fineste barnehagesekken du har kjøpt!
    Her i huset har de to eldste også hver sin, en til barnehagebruk og en til DSer, ipader og tegnesaker. Glimrende å ha med på tur.

    Fin fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så fin sekk!

    Jeg er i samme situasjon om dagen. Tøft for mammahjertet dette her. Vi var i barnehagen et par timer i dag og neste uke starter innkjøringen på ordentlig. Jeg har en liten følelse av at det blir verre for meg enn for han, og det er en trøst :)

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs