Pages

Ferie klare!

tirsdag 24. juli 2012

Vi er ferie klare!
Koffertene er pakket og vi setter kursen nordover!
Klar for å besøke besteforeldre, tanter og onkler. Alle hjerter gleder seg:)


Småskoene er klare.
Eieren av skonene er klar.
Og om ikke lenge er foreldrene til eieren av skoene klare også!
Men, det må jeg bare si, en ettåring reiser ikke med lett oppakking, ler!

Blir nok litt stille her inne i en ukes tid, men plutselig er jeg tilbake.
Nå skal denne familien nyte ferien! Og ja, vi heier på sola!
 Kom igjen nå!!!

*klem*

5 kommentarer:

  1. God ferie! Hils nordover og nyt fri og familie!! klemmer

    SvarSlett
  2. Hei søteste :)
    Da var jeg tilbake i denne bloggverden etter en laang pause. Takk for alle fine kommentarer du har lagt igjen, det betyr så masse!

    Happy ferie!

    Skikkelig tungt å begynne på jobb igjen, så jeg sniker meg til en bloggpause *tihi*
    Finfin ukesstart til deg, søteste!
    Klem Maia

    SvarSlett
  3. God ferie! Håper dere får mange solfylte dager;)
    :)

    SvarSlett
  4. God ferie til deg og dine :)
    Får håpe dere får godvær!

    Klem Kristin

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs