Pages

Myke leker

lørdag 5. mai 2012

Det er rart med det, lekene har begynt å ta over stua på dagtid. Ja, jeg tenkte tanken, mitt barn skulle ikke ha for mange grelle plastleker med lyd. Det var den gang da, det er jo det hun synes er gøy. Mor har lite hun skulle sagt. Noen fine treleker har hun, og Maileg kaniner. Jeg drar de frem hver dag for å prøve å påvirke henne til å tenke at dette er topp! Det kan jo diskuteres hvor vellykket det er:) men jeg gir ikke helt opp enda! 
Spessielt ikke når jeg ser slike fantastiske kreasjoner som de nedenfor. De nydelige "bamsene" er fra de lille firmaet annapavlovna.
I'm in love!

Det finnes bare en av hver og alle er håndlagde. De setter fantasien i sving og er vakre å se på. Flotte til både lek og dekorasjon!



Kanskje en for å veie opp for et par av de blinkende og spillende plastlekene. Er det lov?

*klem*

2 kommentarer:

  1. Hi, hi ja det må da være lov ;)
    Jeg er så glad for at de største, verste, fargesprakende og høylytte plastlekene fant veien til ny eier denne uka!
    Men det er da nok av andre her enda da...
    Hurra for at du vil komme på bloggtreffet hos meg :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Så fine!! Elsker den elefanten!!! :-) ha en fin kveld!

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs