Pages

Vertinnegave

tirsdag 27. mars 2012

I helga var det duket for en koslig kveld hos en koselig jente. Jeg synes det er gøy å gi små vertinnegaver. Ekstra koselig er det å gi noe som er litt anderledes og gjerne hjemmelaget! Ideen til disse glassene med kakemiks fant jeg i blogglandia et sted, er litt usikker på hvor desverre... Jeg ble nok så fornøyd selv, og mottakeren satte stor pris på den. Ekstra hyggelig når folk blir glade for det de får;)

For å lage slike trenger du et fint glass, litt bånd, en merkelapp og alt det tørre til en kakeoppskrift. Jeg valgte sjokolade coockies med sjokoladebiter og valnøtter. Det kan være greit å velge en oppskrift der det kan tilsettes sjokoladebiter, nøtter eller lignende slik at du får fylt opp glasset. Legg alt det tørre lagvis i et dekorativt mønster. Pynt glasset med et bånd. På lappen skriver du hva som må tilsettes og steketid. 
Volia!

Litt anderledes, enkelt (men fint) og personlig. Koselig å gi, koselig å få!

En ide til neste selskap kanskje! Kommer til å gjennta bedriften en annen gang i allefall:)

Ønsker dere alle en fin fin kveld! Setter så stor pris på at dere titter innom og enda større pris på koselige kommentarer. Det gir meg masse inspirasjon!!!
*KLEM*

4 kommentarer:

  1. Kjempe koselig å få! Dette vil jeg kopiere, utrolig smart:)Ha en flotters kveld! Klem

    SvarSlett
  2. Kjempeide!
    Så utrolig gøy å gi, og så utrolig gøy å få
    Fin kveld tild deg

    SvarSlett
  3. Herlig vertinnegavetips! Jeg synes vertinnegaver er så koselig! Virkelig en tradisjon som er verdt å ta vare på:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Så fin! Enig med Kristin at vi bør ta vare på en slik tradisjon! God onsdag til deg kjære:)

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs