Pages

Snart påske

onsdag 21. mars 2012

Det skjedde så plutselig! Det var det jeg tenkte da jeg sto opp i dag tidlig. Selv om klokka knapt viste seks, var det lyst ute. Og i dag er dagen for første gang på lenge, lengre enn natten! Tenk det, nå går det fort mot lange, lyse og deilige dager. Jeg merker det på hele meg, alt er litt lettere. Rart hvor mye litt ekstra dagslys har å si for kropp og sjel. Det har vert travle dager etter endt permisjon.
  Nå ser jeg virkelig frem mot litt påskefri. Har så smått begynt med litt påskedekorasjon. Løkplantene har vært skiftet ut både en og to ganger, og i dag rotet jeg frem mine absolutte favoritt påske-egg fra Royal Chopenhagen. 









Er de ikke nydelige? Snart skal de få pynte opp en naken gren. Enn så lenge ligger de trykt i sine små reder.
Fin kveld ønskes dere alle.
*KLEM*


3 kommentarer:

  1. Deilige dager foran oss ja... herlig ♥
    Nydelige påskeegg:)

    SvarSlett
  2. Så skjønne påskeegg!
    Gleder meg til påske og enda mer vår :)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til flere bilder av påsken hjemme hos deg:) men NYT sola ute så mye du kan!! Det er ENDELIG vå:)

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs