Pages

Endelig vår og fredag!

fredag 23. mars 2012

Våren er endelig kommet til Stavanger!!! Etter en våt og laaang vinter kjennes disse første varme soldagene som ren lykke. Ikke er det feil at det er fredag heller... Jeg har på følelsen at dette blir en av de bedre helgene på en stund. Sol, varme, passe med planer, fine folk og god tid. Må jo bare bli bra! 

Jeg har hatt en runde på Etsy igjen. Lærer jo aldri. Det er skummelt for kontobeholdningen min. Jeg kom over disse fine merkelappene og kortene. Så da måtte jeg jo bare ha det. Får helt sikkert bruk for det en dag (har ingenting liggende i skuffer og skap fra før!).

Men de er jo fine, er de ikke?  Alt er fra Handfed Letterpress Shop.
Ta en titt her for flere fine ting.

Riktig god helg ønskes fra meg til deg!
*KLEM*


2 kommentarer:

  1. Huff ja, Etsy er farlig for lommeboken:)
    Fine print!!

    SvarSlett
  2. Gooood helg til dere også! vi har kost oss ute i sola i dag:)

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs