Pages

Skriv et brev!

onsdag 1. februar 2012

I dag gjorde jeg noe jeg ikke har gjort på veldig lenge. Jeg skrev et brev. Jeg er ganske flink til å holde kontakten med folk, iallefall ved hjelp av sosiale medier;) Men det er noen man ikke når med nettet, de som ikke er så gode til å bruke det selv. Så i dag skrev jeg noen velvalgte ord til mormor, som jeg ser så alt for skjelden. Printet ut noen bilder av lillemor og skrev en fyldig oppdatering av livet her i vest. 
 
 

Nå sender jeg oppfordringen videre. Skriv et brev til noen du er glad i, en du ikke ser så ofte eller snakker med. Trenger ikke være langt, bare noen gode ord for å glede.

*KLEM*

1 kommentar:

  1. Så koselig, også til mormor, kan tenke meg hun kommer til å syns det er kjempekoselig :)
    Kan ikke huske sist gang jeg skrev et brev.
    Kanskje jeg må ta utfordringen :)
    Ha en fin kveld
    Klem klem

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs