Pages

Klokke elsk!!!

mandag 6. februar 2012

I dag har vi hatt koselig besøk av bror/onkel og bestefar/oldefar. Stor stas for både liten og stor. Når man har bosatt seg langt vekk fra familien lærer man seg å sette ekstra stor pris på sånne besøk, selv om det bare er på noen timer!

Dette innlegget skulle egentlig handle om dette besøket, men så ble jeg distrahert. Jeg ramlet over denne fantastiske klokken, og det var kjærlighet ved første blikk. Sett noe så fint. Den er enkel, stilren og laget i to av mine favorittmaterialer, tre og skinn. 
Den står plutselig ganske høyt oppe på ønskelisten.




Klokken er fra "The Raw Collection" designet av Stanley Ruiz. Målet med kolleksjonen er å fremheve treets naturlige skjønnhet, og det synes jeg virkelig han klarer. Har allerede funnet ut hvor den skal henge, så nå må jeg bare finne et seted hvor jeg kan få tak i den. Hvis noen vet, hadde jeg blitt glad for et tips!

*KLEM*

1 kommentar:

  1. Den var vakker den!
    Skulle veldig gjerne fått flyttet rett inn her også ;)
    Aldri sett den før og aner ikke hvor du kan få tak i den, dessverre...
    Klem May Helen

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs