Pages

Nye favoritter

tirsdag 24. januar 2012

Enkelte ganger når jeg er i byen klarer jeg ikke å bestemme meg for hva jeg virkelig har lyst på, og ender med å ikke kjøpe noenting. Denne helgens bytur var ikke en sånn en. Jeg hadde vel strengt tatt bestemt meg for ikke å kjøpe noenting... og det er selvølgelig da jeg ender opp med flere fine ting. Med fare for å gjenta meg selv her, men fine print fra Therese Sennerholt fikk bli med hjem. De er i postkortstørelese, og skal få henge på den planlagte bildeveggen på soverommet. En vakker, stor skål fra Tine K skal få bo på kjøkkenet. Og vårlige løkplanter frisker opp litt rundt omkring. Deilig med litt vårfølelse inne:)


Nå skal jeg ordne med litt mat. Får koselig besøk av ei venninne om ikke lenge. Hverdagsglede, og fint avbrekk fra alene hjemme tilværelsen!

*KLEM*

3 kommentarer:

  1. Fine ting du hadde tatt med hjem!:)

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Så kjekt å oppdage nye blogger :)
    Herlige ting du hadde fått med hjem :) Jeg kjøpte akkurat samme boks med kort til venninner i julegave, stor stas :)
    Hit kommer jeg gjerne igjen!
    Ha en fin kveld, klem fra Ella

    SvarSlett
  3. Lekre bilder! Litt vårløker gjør seg nå ja:) Må du ha en fin dag

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs