Pages

Barnerommet

fredag 6. januar 2012

Lille Y har allerede bodd på rommet sitt et halvt år, men jeg har ikke fått somlet meg til å vise det enda. Fremdeles mangler det en del ting der inne. Rommet er formet som en L og forløbig er det bare sovekroken som er sånn någenlunde ferdig.

Fargene er holdt i lilla nyanser. Ble fint til det hvitet gulvet og feninint uten å bli altfor babysøtt:)



Jeg liker virkelig  Juno-sengen, og er veldig glad for at vi bestemte oss for å innvestere i denne. Den gjør hele rommet. Sengetøyet med søte trær er fra Living. Navne-banneret har jeg laget av hvit innpakningspapir og washi-tape, enkelt og dekorativt. Uroen over sengen kjøpte jeg på Etsy og ble utrolig fornøyd. Se her for flere detalier.

Lekene får foreløbig plass i en liten kurv, det blir det nok en endring på tenker jeg! På en bildelist har den fine kaninen fra Mileg tatt plass sammen med et cirkusprint.

Fremdeles er veggene litt nakne og i den andredelen av rommet, som bla inneholder stelleplass, råder det kaos. Så det får jeg vise en annen gang.

*KLEM*

4 kommentarer:

  1. fin, fin, fint!! liker Ylva banneret!!!

    SvarSlett
  2. For et nyyydelig barnerom! jeg likte det kjempe godt! legger meg til som følger her jeg. god held!

    SvarSlett
  3. Kjempegod idè for bruk av washitape. Det banneret ble jo kjempefint! :)

    SvarSlett
  4. Kjempe fint barnerom! Elsket den duse - sandblåste - lilla paletten! god inspirasjon :):) Og fin fin blogg! legger meg til som følger, jeg :) Vilde

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs