Pages

11 måneder

fredag 20. januar 2012

Det er ikke til å tro, men min lille baby er 11 måneder i dag. Når men får en sånn liten skatt sier alle at man må nyte tia, for den går så fort. Man blir nesten lei av å høre det, men det er så sant! Jeg kan ikke fatte at jeg har en ett åring i huset om bare en måned. Hun kom jo nettopp til oss! I dag, da jeg satt å redigerte litt på noen bilder, slo det meg at hun ikke er en baby lenger, men en liten jente. Blir nesten litt sentimental jeg. Samtidig er det utrolig morsomt å følge alle store og små fremskritt. Det skjer nye ting vær eneste dag, tenk så mye de lærer det første året.

Nå skal jeg nyte helgefølelsen, endelig fredag! Håper alle dere som titter innom får en strålende helg!

*KLEM*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs