Pages

Lag dine egne skinn kongler

tirsdag 15. november 2011

I min søken etter fine førjulsprosjekter kom jeg over disse fine konglene, funnet hos Freshly Picked her. Så fine var de at jeg måtte dele dem med dere! Ikke for vanskelig å lage, selv for en som ikke er veldig krafty (les meg). Ikke trenger du spesielt mye utstyr heller.

Alt du trenger for å lage konglene er litt lær/skinn, piperensere og litt vann på sprayflaske.

Tegn mønsteret over på lærbiten. mønster finner du her. Klipp så ut.

Lag hull i midten av blomstene. Spray de fuktige med vann.

Forme blomstene, bøy bladene og lag en liten brett på tuppene.

Start med den største blomsten og jobb deg nedovver til du har tredd alle delene på piperenseren.

Jeg kommer til å bruke hakket mørkere lær når jeg skal lage mine, men dissse er fine å!

Håper du ble inspirert.

*KLEM*

3 kommentarer:

  1. Hei hei.
    Så søtt lite innspill til en så inspirerende ting.
    Liker bloggen din godt og følger deg videre.
    Ha en fin kveld.
    Mvh Karianne

    SvarSlett
  2. Så utrolig kule kongler :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Kjempefine!
    Og en herlig idè;)

    Klem Line

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs