Pages

Lenge siden sist!

søndag 11. september 2011

Jeg har de siste månedene levd i en aldri så liten babybobble:) Min skjønneste Ylva tar mye av min tid, spesielt nå når jeg har begynt å jobbe igjen (den permisjonen gikk fort)! På kveldene må man jo prøve å få gjort unna litt, samt prøve å være litt kjæreste. Nei, jeg har ikke glemt deg helt enda kjære mann:) Skal prøve å være mer aktiv her i tiden som kommer.  Og ja jeg blogger fra nå av på norsk, er jo strengt tatt ikke veldig god i engelsk...





Et lite utvalg bilder av min kjæreste lille frøken!

1 kommentar:

  1. Saa fint at du blogger igjen, det er veldig hyggelig aa faa litt innblikk i hverdagen deres. For ei aldeles nydelig litaa prinsesse Ylva er! Mora er jammen ikke vaerst hu heller:) Klem fra oss i Kathmandu

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs